Category Archives: Forumas

Pavasaris atėjo ir padangų poreikis padidėjo

Pavasaris atėjo ir padangų poreikis padidėjo

Išsirinkti patikimas padangas nesudėtinga. Pradžioje dera tiksliai suvokti savo nuolatinį maršrutą. Jei padangas perkate salone, tada konsultantui bus nesunku pateikti bent kelis skirtingus variantus.

Jeigu daugiausiai važinėjate mieste, geriausiai tiks minkštos gumos mišinio padangos. Jos ne tik suteiks komfortą, bet ir bus tylios. Deja, dėl žemo greičio indekso nelabai tinka ilgoms kelionėms. Jomis nepatartina keliauti magistralėje dideliu greičiu.

Asmenys, kurie dažniausiai keliauja gerai valomais užmiesčio keliais, autostradomis ar dažnai vyksta į užsienio šalis, turėtų rinktis kieto gumos mišinio padangas.

Suprantama, kad sodybų ar vienkiemio gyventojai, net neabejodami perka dygliuotas padangas. Jos padeda įveikti ir stačią įkalnę, ir automobilis neslysta ant apledijusio kelio.

Padangas renkamės pagal vairavimo stilių

Automobilių padangos, ar jas sudėvite greitai ir jas renkatės ir keičiate dažnai?

Informacijos apie skirtingas automobilių padangas yra nemažai. Produkcijos pasirinkimas didelis. Deja, ne visi vairuotojai tiksliai gali pasakyti, kurios padangos yra geriausios. Lietuviai yra santūrūs pirkėjai, jie ieško protingos kainos ir optimalios kokybės.

Tiksliai nurodyti, kuris prekės ženklas yra geriausias, neįmanoma. Visi gamintojai konkuruoja tarpusavyje. Stengiasi įtikti daugeliui vartotojų, tad produkcijos paletė yra plati.

Būtų smagu, jei bent vienas gamintojas sugebėtu sukurti padangas, kurios atitiktų lietuvio vairavimo subtilybes. Jos turėtų tarnauti ilgai, tikti bet kuriam metų sezonui, žinoma, kaina nedidelė, o protektorius niekada nesusidėvi. Deja, tai tik svajonė. O permainingos šalies oro sąlygos verčia automobilių savininkus padangas rinktis atsakingai.

Specialistai pastebėjo, kad kiekvienas vairuotojas padangas renkasi pagal savo vairavimo stilių. Nors statistika, daugumoje apklausų nurodo, kad pagrindinis pasirinkimo kriterijus vis dar yra kaina. Neretai medžiojamos ir naudotos padangos, su giliu ir subtilaus dizaino protektoriumi.

Rinktis padangas vien tik pagal protektorių nederėtų, tai viena iš sudėtinių dalių, bet dėmesį reikia koncentruoti ties gumos mišinio sudėtimi ir karkaso struktūra. Suprantama, kad ne visi vairuotojai yra fizikai, o palietęs padangą nepasakysi kokia ji yra – kieta ar minkšta. Tenka pasikliauti pardavėju bei gamintojo pateikiama informacija.

Šie keli patarimai tinka žieminėms padangoms. Vasarinių padangų pasirinkimas yra gan liberalus procesas. Svarbu, kad protektorius nebūtų susidėvėjęs, o padanga ne sena. Protinga susipažinti ir su automobilio gamintojo rekomendacijomis. Tada apsispręsti tampa lengviau. Nebijokite bendrauti ir su pardavėjais. Kalbėkite nuoširdžiai ir, greičiausiai, naujas padangas įsigysite už patrauklią kainą.

Daugiau straipsnių galima surasti ČIA.

Straipsnis patalpintas neseniai, tik: 2015-03-17

Konteinerių pervežimo efektyvumo analizė 6

Konteinerių pervežimo efektyvumo analizė 6

“Laivo savininkas gali taip pat turėti su konteineriais susijusių išlaidų. Jos yra priskiriamos prie krovinių išlaidų.”

1.1 KONTEINERIŲ GABENIMO PROCESO YPATUMAI
Jūrų transporto išlaidas galima apibrėžti kaip laivo frachtuotojo išlaidas. „Frachtas – mokestis transporto priemonės savininkui už krovinių ar keleivių pervežimą, kuris yra nustatomas kiekvieno susitarimo momentu prieš vežimą, atsižvelgiant išlaidas susijusias su jūrų transportu“ (Tarptautinių žodžių žodynas,1985). Frachto savikaina užsakovams susideda iš jūrų transporto išlaidų, komisinių rinkliavų brokeriams ir laivo savininko pelno. Kasdien laivo savininkui reikia gauti pajamų tiek, kad būtų padengiamos jo išlaidos. Transporto išlaidų analizė yra labai svarbi, norint įvertinti frachto įkainius ar tarifus. Jūrų transporto išlaidos laivininkystėje susideda iš penkių išlaidų grupių pagal priimtą išlaidų grupavimą (13 pav.):

13 pav. Jūrų transporto išlaidų tradicinis grupavimas.

Laivo savininkas gali taip pat turėti su konteineriais susijusių išlaidų. Jos yra priskiriamos prie krovinių išlaidų. Pirmosios trys išlaidų grupės yra sujungiamos į „pastovių išlaidų“ grupę. Pastovios išlaidos susidaro, nepriklausomai nuo to, ar laivas yra reise, ar tuščiai stovi uoste. Jūrų transporto išlaidos yra skaičiuojamos skirtingose laiko skalėse pagal rezultatų analizę. Išlaidų apskaita yra atliekama kasmet.
Toks skaičiavimas yra reikalingas įvairiose situacijose, taip pat atliekant čarterinį reisą. Nors frachto suma bus nustatoma pagal rinkoje vyraujančias kainas, reikės įvertinti ir ekonomiškai nustatyti geriausią kelionės maršrutą bei įsitikinti, kad yra nustatytas optimalus įkainis. Po vežimo yra tikslinga sumuoti atskirų reisų rezultatus – paruošti kelionės ataskaitą.
Laivininkystėje nėra bendrų išlaidų dydžių standartų. Skirtingos įmonės turi skirtingas pridėtines išlaidas, o eksploatacinės išlaidos priklauso nuo laivo tipo ir laivo šalies vėliavos, nusidėvėjimo išlaidos priklauso nuo laivo vertės ir naudojamo nusidėvėjimo atskaitymo principo, kelionės išlaidos priklauso nuo greičio, variklio tipo ir t.t., krovinio išlaidos priklauso nuo krovinio tipo ir uostų sąlygų. Įvairios įmonės gali naudoti skirtingus būdus išlaidoms klasifikuoti.

5 dalis.

7 dalis.

Dar dalelė manęs įkelta: 2015-03-13

Konteinerių pervežimo efektyvumo analizė PRADŽIA

Konteinerių pervežimo efektyvumo analizė PRADŽIA

“Aukštųjų neuniversitetinių studijų baigiamasis darbas apie konteinerių pervežimą ir su tuo susijusias išlaidas bei pajamas. Darbą sudaro 37 puslapiai, 13 paveikslų, 9 lentelės, 16 literatūros pozicijų, 1 priedas.”

LIETUVOS JŪREIVYSTĖS KOLEGIJA

KATEDRA

Studijų programa: Uosto ir laivybos valdymas
Specializacija: Laivybos valdymas
KONTEINERINIŲ PERVEŽIMŲ EFEKTYVUMO ANALIZĖ KONTEINERVEŽIO „NORASIA ALYA“ REISO PAGRINDU
PROFESINIO BAKALAURO DARBAS
Darbo autorius:
Darbo vadovas:
Recenzentas:

Klaipėda, 2009
SANTRAUKA

(vardas, pavardė)

Konteinerinių pervežimų efektyvumo analizė konteinervežio „Norasia Alya“ reiso pagrindu

Aukštųjų neuniversitetinių studijų baigiamasis darbas apie konteinerių pervežimą ir su tuo susijusias išlaidas bei pajamas. Darbą sudaro 37 puslapiai, 13 paveikslų, 9 lentelės, 16 literatūros pozicijų, 1 priedas.
Pagrindinė idėja, problema. Bendras pasaulio prekybos laivyno tonažas ir jūra pergabentų krovinių apimtis nuolat auga, todėl didėja specializuotų konteinerių gabenimo laivų paklausa. Be to, reikia nepamiršti, jog organizuojant konteinerių pervežimus, ypatingą reikšmę turi konteinerių pervežimo kaina.
Tyrimo objektas – konteinerinių pervežimų išlaidos, pajamos ir ekonominė nauda.
Darbo tikslas – išanalizuoti konteinerinių pervežimų efektyvumą konteinervežio „Norasia Alya“ reiso pagrindu.
Uždaviniai:
1. Išsiaiškinti pagrindines sąvokas, kurios naudojamos laivo reiso ekonomikos įvertinimui;
2. Išanalizuoti pagrindines jūrų transporto išlaidų grupes;
3. Išnagrinėti konteinervežio reiso išlaidų ir pajamų rezultatus.
Tyrimo metodai – literatūros ir interneto bazių duomenų analizė, statistinių duomenų interpretacija ir jų apibendrinimas.
Pagrindiniai rezultatai, išvados, siūlymai. Buvo apžvelgti visi bendrųjų išlaidų faktoriai įtakojantys frachto kainas rinkoje. Atsižvelgus į pateiktus duomenis, pasaulinę ekonominę bei politinę padėtį, galima nuspėti, jog artimiausiu metu frachto kainos mažai tikėtina, kad padidės, tačiau ir nebekris, o išliks tokioje pat pozicijoje. Baltijos regionas yra laikomas labai perspektyviu konteinerių krovos atžvilgiu ir Klaipėdos uosto konteinerių terminalų operatoriai turi orientuotis ne į naujų krantinių statybą, bet į geresnį pačių terminalų panaudojimą ir darbo juose intensyvinimą.

2 dalis.

3 dalis.

Darbo pradžia įkelta gražią dieną: 2015-03-13